Тепер ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи. Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні та про місце деференційованого навчання. Тут я визначила чотири напрямки:
- зміст
- процес
- результат
-середовище навчання
Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати, що в умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів дуже широкий. Ефективність навчаннязалежить від правильно поставлених питань та поведінки вчителя під час проведення проекту.
- зміст
- процес
- результат
-середовище навчання
Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати, що в умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів дуже широкий. Ефективність навчаннязалежить від правильно поставлених питань та поведінки вчителя під час проведення проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий